31 maja 2021

Dostawa ciepła z sieci ciepłowniczej do budynku biura TDT

Numer postępowania ZP 12/2021
Rodzaj zamówienia Dostawa
Data ogłoszenia 31.05.2021
Termin składania ofert/wniosków 28.06.2021 09:00:00
Status postępowania Po składaniu ofert/wniosków
Link do platformy

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/16094a30-7a15-4e5c-8e75-dd10b38a8a4f

W celu prawidłowego złożenia oferty w postępowaniu wykonawcy powinni się posługiwać Identyfikatorem z miniPortalu: 16094a30-7a15-4e5c-8e75-dd10b38a8a4f.

Załączniki

Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar i typ Pobierz
Ogłoszenie o zamówieniu 31.05.2021 112,71 KB (pdf) Pobierz załącznik
SWZ 31.05.2021 436,33 KB (pdf) Pobierz załącznik
Załączniki od nr 3 do nr 7 – wersja edytowalna 31.05.2021 96,41 KB (docx) Pobierz załącznik
Załącznik nr 4 do SWZ – JEDZ 31.05.2021 76,04 KB (zip) Pobierz załącznik
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 2021-OJS107-280528-pl 04.06.2021 44,76 KB (pdf) Pobierz załącznik
Zmiana treści SWZ 01.06.2021 r. 04.06.2021 107,39 KB (pdf) Pobierz załącznik
Wyjaśnienia i zmiany do SWZ 10.06.2021 10.06.2021 130,00 KB (pdf) Pobierz załącznik
Załącznik nr 2 do SWZ Projektowane postanowienia umowy po zmianach z 10.06.2021 10.06.2021 966,40 KB (pdf) Pobierz załącznik
Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia 28.06.2021 106,06 KB (pdf) Pobierz załącznik
Informacja z otwarcia ofert (3) 28.06.2021 113,02 KB (pdf) Pobierz załącznik
Zawiadomienie o wyniku postępowania 13.07.2021 131,05 KB (pdf) Pobierz załącznik
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 18.08.2021 97,21 KB (pdf) Pobierz załącznik
  • Wytwarzający / odpowiadający:
  • Stanowisko:
  • Czas wytworzenia:
  • Udostępniający
  • Stanowisko:
Data publikacji:31.05.2021 11:04
Ilość wyświetleń: